myhappinessishere

myhappinessishere

niedziela, 23 marca 2014

Heaven od GAP

Chciałam pokazać Wam hit mojego życia, tak, tak. Wcale nie przesadzam:) Ta woda toaletowa towarzyszy mi od lat, odkąd pamiętam. Heaven eau de toilette GAP to mój ulubiony zapach. Kiedyś zapach ten nie był dostępny w Polsce i dostawałam regularnie na każde urodziny i Święta ten rarytas z Ameryki. To zapach cudowny, trwały, świeży, kwiatowy z wyczuwalną nutą piżma i jaśminu. Jest to bukiet czystych białych kwiatów :) Dal mnie najpiękniejsze. Oczywiście prze te lata używam też innych perfum, w zależności od okazji i mojego nastroju, ale do tego zapachu będę wracać zawsze. Tylko wtedy, gdy pachnę Heaven Gap słyszę zapytania i miłe komplementy, że to piękny zapach i zaciekawienie jakie to perfumy?







4 komentarze:

  1. pierwszy raz je widzę..
    mam ochote powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych perfum, ale już sobie wyobrażam ten piękny zapach białych kwiatów... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam ale ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałaś mnie tym zapachem :)
    www.celestialnailart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń