myhappinessishere

myhappinessishere

piątek, 7 marca 2014

Douwe Egberts podbija Blogi! Mój sposób na kawę.

Douwe Egberts... ile osób, tyle opini...


Uwielbiam kawę, piję codziennie, w pracy w ekspresu z pianką, w domu zazwyczaj trochę bardziej wyszukaną, staranniej przygotowaną, odpowiednio podaną... celebruję ten czas przy kawie, przy ciastku, z najbliższą osobą, Mamą, przyjaciółką, drugą połówką.
Kawę zawsze piję z mlekiem, słodką tak zwaną Cafe Latte, dlatego do gustu przypadły mi smakowe kawy DE. Próbowałam orzechową, waniliową i czekoladową, jest jeszcze carmel do przetestowania. Najbardziej lubię Hazelnut, czyli o smaku orzechów. Pięknie pachnie laskowymi orzechami i taki też ma delikatny posmak.



Krążą opinie, że jest droga, ale ja powiedziałabym: "bez przesady". Ostatnio w Kauflandzie zakupiłam te kawy po około 12zł za słoiczek. Poza tym, po zużyciu kawy, można zdjąć naklejkę ze słoiczka i go w różny sposób wykorzystać ponownie. Zarówno jako ozdobne opakowanie, jak też funkcjonalnie, przechowując w nim różne produkty. Lubię otaczać się ładnymi przedmiotami, dlatego też dużą wagę przywiązuję do ładnego opakowania. Ta kawa ma zdecydowanie opakowanie przyjemne dla oka.

Polecam Douwe Egberts! Smacznego!





Do kawki musi być też coś słodkiego obowiązkowo ;)


Lubię kawy smakowe i różne dodatki do kawy. Jedną z moich ulubionych przypraw jest cynamon. Dostałam kiedyś w prezencie taki zestaw z Lidla, jest to seria produktów DeLuxe, do doprawiania kawy. Syrop karmelowy i przyprawa Zanzibar. Uwielbiam te produkty. Skutecznie odmieniają klasyczny smak kawy, w ramach urozmaicenia, w zależności od nastroju.






2 komentarze:

  1. Ale mi smaka narobiłaś! :)) Ja też uwielbiam smakowe kawy, ale mam na nie mniej wyszukane sposoby np. mleko o smaku waniliowym (Serduszko) dodaję do zwykłej kawy. Muller ma tez takie mleko o smaku pistacji - też dodaję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem używam mleczka kokosowego, słyszałam o pistacjowym, mam w palnie wypróbować
      :)

      Usuń