myhappinessishere

myhappinessishere

czwartek, 27 lutego 2014

Kallos Crema al Latte. Maska do włosów. RECENZJA.

Kallos Crema al Latte.

Uwielbiam ten produkt! Tak właśnie od takich słów zacznę...
Jest to Maska do włosów, bardzo wydajna. Duże opakowanie, bo aż 1 litr kupiłam w dobrej cenie - 10zł. Ja zamawiałam przez internet, ale teraz już wiem że można ją dostać w drogeriach Hebe, także jak ktoś ma dostęp, to nie musi ponosić dodatkowych kosztów za przesyłkę:) Opakowanie jest duuuuże, więc oprócz tego że ja używam maski, to dodatkowo obdarowałam jeszcze Mamę i przyjaciółkę. Można śmiało dzielić się produktem! Wspólne testowanie daje więcej radości :)


Maska zawiera proteiny mleka, przez co doskonale nawilża. Niestety w składzie jest też alkohol, co sprawić może, że po dłuższym stosowaniu może wysuszać włosy, ale ja przy prawie codziennym stosowaniu nie zauważyłam. Moim zdaniem Crema al Latte fantastycznie:
  • wygładza
  • nadaje blasku
  • ułatwia rozczesywanie
  • sprawia, że włosy są delikatne i miękkie


Maska ma przepiękny zapach. Mi kojarzy się z mlekiem kokosowym, wanilią, słodki i przyjemy. Choć w słoiku i podczas stosowania bardzo intensywny, to po spłukaniu delikatnie tylko utrzymuje się na włosach, przez co nie drażni, nie jest uciążliwy.
Dużo opakowanie może wydawać się nieporęczne, niewygodne, jednak na wszystko jest sposób. Ja przekładam część produktu do buteleczki z pompką, a słoik z pozostałością chowam do szafki, potem tylko uzupełniam, aż do wyczerpania.
Maskę można po umyciu włosów szamponem, pozostawić na kilkanaście minut, potem spłukać. Ja nie zawsze mam czas na taką regenerację, więc najczęściej używam jej jak zwykłej odżywki ze spłukiwaniem. Nakładam i po minucie spłukuję i tak przynosi efekty.
Polecam ten produkt i jakimi słowami zaczęłam, takimi też skończę ;) 
Uwielbiam ten produkt!

2 komentarze:

  1. Mam tą maskę, pięknie pachnie, jednak jakoś mocno nie nawilża. Dobry produkt za dobrą cenę.
    zapraszam do nas casuallife.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle pozytywnych opinii słyszałam i czytałam o tej masce :) Już postanowiłam - muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń