myhappinessishere

myhappinessishere

sobota, 8 lutego 2014

Ukojenie dla ust - recenzja


Ukojenie dla ust - recenzja

Dziś pokuszę się o porównanie trzech pomadek ochronnych do ust.

ü  REGENERUM
ü  BABY LIPS
ü  ALTERRA z ROSSMANA



Kiedy na dworze jest mróz, że aż piecze w policzki, nasze usta są narażone na niepożądane działania atmosferyczne. W wyniku takiej mroźnej pogody, usta mogą być wysuszone, popękane, piekące, itd. Dlatego na zimę polecam zaopatrzyć się w pomadkę ochronną, ja zawsze mam jeden egzemplarz w kieszeni swojej kurtki lub w torebce, dzięki temu nie zapominam, by jej regularnie używać J
W tym roku postanowiłam sprawdzić trzy pomadki i mogę bez wahania polecić Wam Regenerum- rege­ne­ra­cyjne serum do ust, ta pomadka przypadła mi od razu do gustu, ma delikatny zapach, ale co ważniejsze, jest jak balsam dla ust. Fantastycznie się wchłania i dobrze nawilża usta. Ma działanie regeneracyjne i łagodzące. Ma ciekawy skład:
·         Olej z rokitnika
·         Masło Shea oraz pro­wi­ta­mina B5
·         Wita­mina A i E
·         Eks­trakt z mango i eks­trakt z awokado
Kupiłam ją w osiedlowej Aptece za ok. 12zł.


 Jeśli chodzi o BabyLips od Maybelline to jestem średnio z niej zadowolona, ma co prawda przyjemny zapach, ale jest to typowa wazelina. Ma ciekawe kolorowe opakowania, choć bardziej chyba przeznaczone dla młodzieży, ja mam niebieską, czyli nawilżającą.  Minusem jest to, że kiepsko się wchłania, wazelina długo utrzymuję się na ustach i robi wrażenie lepkości, nie nawilża tylko pozostaje na powierzchni, bynajmniej jak dla mnie. Te pomadki są popularne w USA już od jakiegoś czasu. W ofercie Maybelline znajduje się 6 pomadek, z czego 3 bezbarwne. Kosztowała koło 8zł.
Do Alterry z Rossmanna byłam sceptycznie nastawiona, ale postanowiłam przetestować, pod wpływem licznych opinii, które czytałam. Mile mnie zaskoczyła ta pomadka. Niczego jej nie mogę zarzucić, bo swoje zadanie spełnia, nawilża i ma delikatny zapach, dobrze się wchłania. Ponieważ mam już dwie, wyżej wymienione, tą oddałam w prezencie- spadku J Kupić można oczywiście w Rossmannie za ok. 5zł- dobra cena.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz