myhappinessishere

myhappinessishere

poniedziałek, 10 lutego 2014

Haul Zakupowy Styczeń

Styczeń miesiącem bankructwa zakupowego! Wiadomo- wyprzedarze... ;)
Pokażę Wam moje zdobycze, może Was coś zainspiruje?

Pojemniczki na sól i pieprz z empiku. Cena wyjściowa to 18,9zł, ale była promocja na 50% ceny.



Perfumy z Yves Rocher o zapachu konwalii - Muguet en Fleurs - uwielbiam. Była promocja, kosztowały około 45zł z tego co pamiętam. Nie są zbyt trwałe niestety, ale mją lekki, świeży zapach, idealny na co dzień.


Portwele z Bakalarskiej po 18zł. Bązowy oddałam Mamie, bo Jej się spodoboał. Obecnie używam fioletowego.


Skóra z River Island za 90zł, przeceniona z 299zł. To mój najlepszy zakup, kupiłam ją bez zastanowienia! Bez wahania! I uważam, że to trafny wybór. Na wiosnę będzie idealna, ale mogę już nosić ją teraz zamiast żakietu, czy marynarki pod zimową kurtę, bo jest cieniutka. 







Buty z New Look za 50zł (cena wyjściowa 259zł, pomocja "weź jedną rzecz druga gratis" tj. 1+1)- prawdziwa skóra. Są lekko błyszczące na srebrno, myślę że to będzie hit tej wiosny!






Torba z H&M za 99zł. Noszę ją z brelokiem Kate Spade z NY. Torba bardzo pojemna, wygodna, klasyczna, pasuje do wszystkiego.





Torba z New Look za 50zł (ceny wyjściowej nie pamiętam, promocja 1+1)




Piękne świeczniki z Home&You, były w promocji - 70%, zapłaciłam za nie ok 9zł za jeden, wyjściowej ceny nie pamiętam niestety, bo kupiłam je na samym początku stycznia. Są bardzo delikatne, z cienkiego szkła. Byłam mile zaskoczona, bo sprzedawca z Home&You bardzo dobrze je zapakował, zabezpieczył. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz