myhappinessishere

myhappinessishere

środa, 12 lutego 2014

Bath&Body Works


Fantastyczny sklep! Zakochałam się w tych zapachach i kolorach, nie potrafię wyjść z pustymi rękami! W Warszawie są dwa BBW, w Galerii Mokotów i w Złotych Tarasach. Ja okupuję Galerię, bo mam ją po drodze do pracy.
I tym sposobem udało mi się trafić któregoś dnia na promocję 2+2! Łącznie za 4 kosmetyki zapłaciłam jedynie 64zł. Skorzystałam ;)
Wybrałam swój ulubiony zapach Sea Island Cotton, bardzo delikatny, wręcz mydlany. Jest to zapach bawełny płynący ze świeżej oceanicznej bryzy z dodatkiem piżma i wanilii. Zaopatrzyłam się w mgiełkę do ciała, której używam teraz każdego dnia oraz żel do mycia. Polecam!
Kolejnym zapachem w moim guście jest Twillight woods, skusiłam się na balsam do ciała o tym zapachu, jest dość mocno perfumowany i zapach długo utrzymuje się na ciele, co dla mnie jest zdecydowanie zaletą. Ma działanie nawilżające, a w składzie posiada olej z otrębów ryżowych i jagód acai. Zapach Leśnego Zmierzchu to mieszanka nektaru morelowego, płatków mimozy, dzikiej frezji, kokosu i toskańskich cyprysów. Dla mnie cudowny!
Krem do rąk mocno nawilżający Fresh Picked ma cytrynowy zapach, dłonie po jego zastosowaniu są gładkie i delikatne, dobrze się wchłania i nie zostawia tłustej powłoki, ani uczucia dyskomfortu.

Mgiełka Sea Island Cotton
Cena właściwa 69zł, przeceniona na 37zł.
Fresh Picked.
Krem do rąk, o cytrynowym zapachu.
Cena właściwa 39zł, przeceniony na 27zł.
Żel do mycia Sea Island Cotton.
Cena wyjściowa 49zł, przeceniony na 27zł
Balsam do ciała Twillight woods.
Cena właściwa 49zł, przeceniony na 27zł.
W styczniu miał też miejsce ważny zakup, moja pierwsza świeca z BBW! Zdecydowałam się na zapach Pink Sangria, jest to kwiatowy, miły zapach! Świece te są fantastyczne, równo się wypalają i piękny zapach po ich odpaleniu oplata cały dom, całe wnętrze. Polecam! Cena wyjściowa to 89zł, była promocja na świece po 55zł. Ja dokupiłam do świecy również świecznik.





Teraz czekam na paczkę z prezentami z BBW ze Stanów, czyli rodzinnego miejsca tych kosmetyków. Nie mogę się doczekać, tym bardziej że nie do końca wiem co tam znajdę :)
Niebawem się z Wami podzielę tym co w paczce znalazłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz