myhappinessishere

myhappinessishere

sobota, 15 lutego 2014

Douglas

Stałam się dziś posiadaczką kilku drobiazgów, zakupionych w Douglasie! Jest to przepiękny prezent, także jeszcze raz dziękuję Darczyńcy :*
Podzielę się z Wami moimi nowymi cudeńkami, bo kto z Nas nie lubi prezentów?

Dostałam chodniczek do łazienki, choć w pierwszym momencie myślałam że jest to ręcznik, bo jest mięciutki i miły, a do tego dobry gatunkowo, bo to 100% bawełna. Nie jestem pewna czy nie będzie miał u mnie takiego właśnie zastosowania? Zdjęcia nie oddają w pełni koloru, bo nie miałam dobrego światła, rzeczywiście jest w kolorze malinowego czy amarantowego różu. Do kompletu w tym samym kolorze jest też myjka do ciała, moim zdaniem doskonała alternatywa dla klasycznej gąbki. Lepiej się pienią kosmetyki do kąpieli, można bez problemu namydlić całe ciało, przy jednej aplikacji produktu do mysia :)





Pozostając w tym samym odcieniu, dostałam perełki do kąpieli w kształcie serduszek. Miałam okazję testować kiedyś tego typu kuli z Sephory, liczę na to, że te będą równie fajne. Po wrzuceniu do gorącej wody, wierzchnia, jakby żelowa warstwa się rozpuszcza i ze środka wypływa aromatyczny olejek.


Body Cream o lekkim zapachu cytrynowym z z melisą lekarską i imbirem. Zawiera olej z awokado, wyciąg z ginko biloba, melisę lekarska, imbir oraz trawę cytrynową. Z tej samej serii do kompletu Shower Gel. Ma bardzo przyjemy, lekki i orzeźwiający zapach. Osobiście lubię mieć żel do mycia i balsam do ciała o tym samym zapachu, wtedy zapachy się nie mieszają, a skóra pięknie pachnie :)








Dodatkowo do przetestowania próbka perfum, a właściwie wody perfumowanej Carolina Harrera 212 VIP ROSE. Są to nowe, wydane w 2014 roku perfumy o kwiatowo- owocowym zapachu.
Uwielbiam Douglasa między innymi za to, że do każdych zakupów dodają jakieś próbki, dzięki temu często można poznać różne zapachy, kosmetyki, nowości, na które nie koniecznie pozwolilibyśmy sobie w pełnej wersji, choćby dlatego że nie są Nam znane lub są po prostu zbyt drogie.




:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz